Farmasi| Natural Serum Foundation

VDP_8141

Imala sam priliku da testiram Farmasi Natural Serum tečni puder oko 2-3 nedelje i steknem konačan utisak o njemu, a danas je vreme da i vama prenesem mišljenje.🙂

VDP_8162

Kao što znate sve više koristim Farmasi kozmetiku, a najviše volim CC kremu o kojoj sam pisala OVDE. Nju koristim baš dugo i mislim da ću je zauvek imati u neseseru.🙂

Kod prelepe Maniane koju obožavam da gledam na yt i čitam njene postove, pročitala sam i utiske o ovim puderima. Svidelo mi se kako njoj stoji na licu, pa sam odlučila da i ja probam. Čekala sam sniženje jer je regularna cena 1500 dinara. Meni je to bilo puno za nešto što ne mogu da testiram na ruci, pa sam na sniženju platila 990 dinara.

VDP_8138

Kao što možete videti, dolazi u lepoj kutiji na kojoj piše da ovaj puder sadrži provitamin B5 i vitamin B3. Takodje ima i zaštitni faktor 15, za koji nisam baš sigurna, jer mi je prošli vikend izgoreo nos u Dubrovniku, dok sam nosila ovaj puder.

VDP_8140VDP_8142

Što se tiče teksture, mogu ga uporediti sa Maybelline Affinitone puderom koji ja jako volim. Suvkast je, a kada se nanosi nakon podloge bude fino tečan i lako se razmazuje.

Baš zato što se lako razmazuje i ostavlja lep film, mislim da ga mogu koristiti svi tipovi kože.  Ovo je nijansa 04, poprilično svetla, ali mi trenutno odgovara.😀

VDP_8143

Na fotografijama ispod možete pogledati kako izgledam bez pudera:

VDP_8152

Zatim, samo sa Farmasi Natural Serum puderom:

I kao što vidite izjednačava ten i mislim da je idealan za svakodnevno korišćenje.

VDP_8155

I na kraju sam dodala korektor, bronzer i rumenilo. Nisam setovala kamenim puderom.

Kao što vidite, ne sijam se, što me mnogo raduje. Ten je izjednačen, pokrivene su sitne nepravilnosti i tokom dana, puder ne mrda. Malo isijam na čelu, ali ništa zabrinjavajuće.

VDP_8161

Preporučujem vam ovaj puder čak i ako vam treba za posebne prilike. U dva sloja je odličan, pokriva sve! Ne oseti se na koži, lagan je ne daje osećaj maske na licu.🙂

Ogrlicu koju vidite na fotografijama sam naručila sa stranice Queen B nakit, a vi imate priliku da osvojite par komada nakita ukoliko se prijavite do sutra! Pogledajte OVDE uslove za učešće u nagradjivanju i srećno!😀

2 thoughts on “Farmasi| Natural Serum Foundation

  1. Pingback: Farmasi| Lipsticks, blush & eyeliner (recenzija) | According to Vera

  2. Pingback: Maybelline Age Rewind korektor | According to Vera

Leave a Reply

