Golden Rose| Ice Chic lak za nokte 58

VDP_8198

Golden Rose ima novu kolekciju koju ste mogli videti kod mnogih domaćih blogerki koje su dobile paketiće na testiranje. Predivne stvari stižu u drogerije, a ja sam mesecima čekala upravo ovu kolekciju Ice Chic lakova za nokte. Tražila sam u preko 10 parfimerija, što u Rumi, što u Novom Sadu i danas slučajno naletim na jednu malu parfimeriju kod Limanske pijace. A tamo, drage moje, brdo predivnih pastelnih nijansi u preslatkim kockastim bočicama!❤

VDP_8180

Jedno 10 minuta sam rovarila i birala nijansu, sve su mi naravno potrebne, pa sam nekako došla do zaključka da baš ovu treba da uzmem sada, a ostale ću blagovremeno. I tako, hladna nude nijansa u broju 58 je na mojim noktima!😀

VDP_8182

Bočica ima 10,5 ml, a cena ima je nešto viša od ostalih GR lakova i iznosi 150 dinara. Četkica je srednje debljine i super nanosi lak.

VDP_8184

Na fotografiji ispod možete videti kako lak izgleda u jednom sloju preko Eveline 8u1 koju koristim kao bazu. Malo me podseća na lak koji sam nosila skoro celu zimu, a o njemu sam pisala OVDE.

VDP_8190

Mislim da nije dovoljan jedan sloj, jer je dosta proziran, ali se brzo suši tako da ne morate dugo čekati da proces lakiranja u dva sloja bude gotov.🙂

VDP_8194

Ovako izgleda kada se nanese i osuši u dva sloja. Potpuno prekriva nokat, sjedinjuje se sa prvim slojem i ne ostavlja brazde.

VDP_8196

Jako sam srećna što je Golden Rose podigao kvalitet na viši nivo, a ostao i dalje pristupačan. Žena u parfimeriji mi je rekla da od sutra stižu i tečni mat karmini, kao i rumenila u stiku, tako da jedva čekam da izaberem nijanse i probam ih!🙂

VDP_8199

Da li ste probale nešto od novih Golden Rose proizvoda? Kako vam se čine?🙂

5 thoughts on “Golden Rose| Ice Chic lak za nokte 58

  1. Videla sam ove lakove pre nekih mesec dana i zaljubila se u svaku nijansu jer su te “prljave”, zagasite i pastelne boje – moje boje!🙂
    Ovaj tvoj je prelep i divno ti stoji!
    Samo mala informaciija, u parfimerji u Pap Pavla, ovi lakovi su 130 dinara pa nije na odmet i ustedeti malo😀

  2. Pingback: Trenutna Nega Noktiju & Omiljeni Jesenji Lakovi | According to Vera

Leave a Reply

