Zdravlje| Limunada sa djumbirom i medom

VDP_8331

Drage moje, odlučila sam da večeras pišem o nečemu što će vam sigurno koristiti, a nije ni kozmetika, ni šminka, ni hemija, već čisto zdravlje!

Verujem da mnoge od vas znaju za ovu kombinaciju,  ali sam primetila da dosta ljudi i ne zna.

Ja sam se u ponedeljak prehladila tako da su mi krajnici natekli i nisam mogla da gutam od bolova. Znate taj užasan bol… Odlučila sam da ne popijem ni jedan lek, već da probam samo uz pomoć limuna, meda i djumbira da saniram problem.

U utorak kada sam stigla u Novi Sad, otišla sam do Limanske pijace da kupim limun i djumbir. Ono što me je zaprepastilo jeste cena limuna, a ne djumbira!

Tri limuna srednje veličine koštala su oko 150 dinara, dok je jedan komad djumbira, koji će mi trajati narednih mesec dana koštao samo 80 dinara.

VDP_8334

Kao što vidite na fotografiji iznad, za tri dana, isekla sam samo ćoškove. Stvarno se malo troši, a očigledno da deluje!

VDP_8337

U sledećem tekstu kopiraću vam lekovita svojstva djumbira sa jednog sajta:

-kašalj i prehlada, imunitet, mučnina i povraćanje, anti-kancer dejstvo, migrena, sagoreva masti, artritis, menstrualni bolovi, holesterol, sinusitis, gastritis, ešerihija koli, kardiovaskularna oboljenja, hronični umor, snažan antioksidans…

Dakle, isplati se kupiti djumbir.😀 Ako niste znali, on je malo ljutkast, tako da nije preterano prijatan kada se pije sa medom, jer slatko i ljuto nisu dobitna kombinacija, ali ja sam se navikla i sada mi uopšte ne smeta.

Da se vratim na pripremu. Ova mala količina mi je dovoljna da napravim limunadu.

VDP_8338

Pa  sam izrendala taj mali komadić djumbira i stavila sa 3 kolutića limuna u vodu i kuvala.

VDP_8339

Otprilike pola limuna je dovoljno za jednu šolju ovog napitka i oko 3-4 kašičice meda.

Kada provri i krene da peni, vruća limunada je gotova!🙂

VDP_8343

Ona izgleda ovako i pije se dok je vruća.

VDP_8348

Moj zaključak je da sam za tri dana uspela da ozdravim uz pomoć vruće limunade sa djumbirom i medom koju sam pila 2 puta dnevno.

Ni jedan lek nisam popila, a bitno je i to da sam ostala na nogama, nisam bila ni malaksala, tako da nije bilo ležanja za mene.😀

VDP_8347

Nadam se da će vam ovaj post pomoći da prebrodite prehlade koje se javljaju kada je ovako promenljivo vreme. Možda izlečite i nešto drugo sa onog spiska. U svakom slučaju, javite mi ukoliko imate još neku caku sa djumbirom!🙂

 

6 thoughts on “Zdravlje| Limunada sa djumbirom i medom

  1. Ja sam probala odavno taj recept,ali imam nesto jos bolje.Provereno davno!!!Osim sto leci prehladu,,da uopste ne dodje do toga,tj.za jacanje imuniteta,kombinacija djumbira i limuna,bez meda.
    Oljustiti cm djumbira,izrendati,iscediti pola limuna i napuniti casu vodom,bez kuvanja.Kuvanjem se ubija vitamin c iz limuna.Tako da je ovo jos bolja kombinacija.Ljutina iz djumbira se oslabi kiselim ukusom limuna,tako da je ukus jako prijatan.I to piti svakog jutra pre dorucka.Ja sam odusevljena i koristim ga vec par godina.Obavezno probajte,necete se pokajati.

  2. Ne steti limun jeste kiseo ali stvara baznu ne kiselu sredinu u zel🙂
    Ja sam malo stavila ali meni nije ljuto
    Moracu vise tog djumbira.

Leave a Reply

