Fotografska izložba Mladi u bojama Srbije

Elegant Blue Background

Elegant Simple Blue Background. Horizontal Abstract Blue Background Design.

Da! Pozivamo vas na otvaranje izložbe fotografija Mladi u bojama Srbije koju organizujem 27.5. u 20 časova u Kulturnom Centru Ruma. Ukoliko vam treba podsetnik na ovom LINKU možete potvrditi svoj dolazak.🙂

Danas ću vam samo  ukratko prikazati šta sam radila prethodnih par meseci i šta možete videti na otvaranju izložbe, a kada sve to prodje, pokazaću vam i gotove proizvode.😉

Plakat koji vidite ispod sam sama dizajnirala. Nisam nešto oduševljena, ali to je najbolje što ja u ulozi grafičkog dizajnera znam.😀
mladi u bojama srbije_plakat

Kao što ste videli na plakatu, ja neću biti sama. Pored mene će biti bend Freddy Krueger sa šest članova! Kada sam ih pitala da li bi svirali na otvaranju, prvo pitanje je bilo hoćeš akustično ili električno, a moj odgovor je bio: Hoću prženje domaćih rok pesama!😀 I tako će i biti. Bila sam na jednoj probi i mogu vam reći da niko neće ostati ravnodušan.

Što  se tiče samih fotki, ideje su dolazile same. Znala sam da ću imati pola muških i pola ženskih modela, a spram njihovih stilova, pravila sam fotografije. Niko nije glumio ono što nije.

Sa Nemanjom sam prvo radila. Njegove fotke su nešto posebno, nećete videti zastavu u pozadini, ali ćete videti efekte koji nam prikazuju boje Srbije. Nemanja je profesionalno odradio svoj deo, toliko da se ja skoro nisam mešala.

nemanja bts 3nemanja bts 4

Sa Nikolinom sam radila pre dve godine kada je ona prvi put stala ispred objektiva. Ovaj put izgledalo je kao da je za te dve godine radila kao model intezivno, savršeno se snašla, lokacija nam je super legla, ma sve se poklopilo. Inače, ako se pitate gde smo nas dve, to je bazen Borkovac u Rumi!

received_10206970147026837

received_10206970148546875
Sa Katarinom sam malo odugovlačila, tj više smo čekale lepo vreme, nego što nas dve nismo htele da radimo. Nije nam se dalo, jednostavno kiša je padala nedeljama. Napokon, jedan dan, skočila sam do Beograda i ispod Brankovog mosta smo odradile perfektne modne fotografije. Onako baš u mom fazonu, a mislim i u Kaćinom.🙂 Za nju je šiven bodi u bojama zastave i mnogo joj dobro stoji. Videćete!

IMG_0812
IMG_0848

I za kraj, slučajnim nalaženjem na facebook-u, Nikola Demonja, kojeg sigurno dobro poznajete, našli smo se i ispred Hrama Svetog Save odradili super snimanje. Nikola je ovo radio iz ljubavi, to se stvarno videlo. Imamo super fotke i jedva čekam da vam pokažem!🙂

13153470_1211101808908208_876956201_n
13198989_1211095325575523_935188058_o

Moram priznati da sam dugo mozgala i razmišljala kako nastaviti projekat. Ja sam se nakon dve godine uozbiljila, naravno napredovala kao fotograf, a i oprema je svakako bolja. Mislim da sada imam bolje fotografije pred sobom i da ću ih ponosno predstaviti upravo 27.5., a kasnije i na društvenim mrežama.

Ono što mogu da vam najavim, jesu majice koje će na sebi imati neke od fotografija iz serije. Jedna je spremna za štampu, pa kada se to dogodi, obavestiću vas!😀

 

Nadam se da se vidimo na otvaranju!

One thought on “Fotografska izložba Mladi u bojama Srbije

  1. Pingback: Golden Rose|Gel Eyeliner & Mascara | According to Vera

Leave a Reply

