Otvaranje izložbe Mladi u bojama Srbije

VDP_9008

Pozdrav svima!

Nije me bilo na blogu iz opravdanih razloga. Spremala sam svoju drugu samostalnu izložbu pod nazivom “Mladi u bojama Srbije” i mogu vam reći da sam većinu fizičkih poslova obavljala sama, tako da nije bilo lako.

Na otvaranju je bilo predivno, ali kada se setim koliko je dugo trajala priprema, žao mi je što je otvaranje trajalo samo 40ak minuta. Ali, tako to ide.🙂

Mogu reći da je bilo dosta gostiju, ali ne znam da vam kažem brojčano. Ja sam svakako zadovoljna.

VDP_9067

Ono što me je najviše radovalo je nastup benda Freddy Krueger sa vokalom Sašom Grkovićem i pijanistkinjom Aleksandrom Vidić. Ja sam par puta išla sa njima na probe, slušala ih pažljivo i bila sigurna da će mi ulepšati veče.
Izveli su neke od svojih autorskih pesama, a najnoviju Hodnici sećanja su izveli premijerno baš 27. maja na otvaranju. Nju možete poslušati OVDE.

VDP_9026

Sada dolazi glavni deo!

U ovom postu ću vam predstaviti moje četiri omiljene fotografije, a kasnije ćete videti i ostale.

Moji dragi modeli koji su saradjivali sa mnom su:

Katarina Srećković, fitness instruktorka i voditeljka

mubs_kaca_01 wtmrk

Nemanja Ljubinković, model

mubs_nemanja_02 wtmrk

Nikolina Beke, buduća studentkinja medicine

mubs_nina_05 wtmrk

I vama verovatno najpoznatije lice:

Nikola Demonja, muzičar

mubs_nikola_04 wtmrk

Izložba je otvorena do 5. juna, a radno vreme Kulturnog Centra u Rumi je radnim danima od 10 do 12 i od 19 do 22 časa, dok nedeljom rade samo drugu smenu, dakle od 19 do 22 časa.

I naravno, ove izložbe ne bi bilo da nije bilo ovih troje ljudi- moji roditelji i sestra.

VDP_9052

Kao i moje najveće podrške i kritičara, mog momka Srdjana.

Hvala kolegi Vanji na ovim preslatkim fotografijama iz izlaska posle otvaranja.😀

13313376_10153390532466735_1642246156_o

Hvala i mojim najboljim prijateljima što su bili uz mene! :*

13282428_10153390532486735_1446135166_o

Ovaj post je napisan kako bih prikazala kako je cela izložba izgledala iz moje perspektive.
Nadam se da vam se fotografije pre svega dopadaju!

Photo sa otvaranja izložbe: Lazar Tabandželić. Hvala Lazo!😀

Kontakt za medije: mladiubojamasrbije@gmail.com

4 thoughts on “Otvaranje izložbe Mladi u bojama Srbije

  1. Pingback: Golden Rose|Gel Eyeliner & Mascara | According to Vera

Leave a Reply

