Byphasse| Sweet almond shower cream

IMG_20160617_180436

Pre par nedelja sam iskoristila priliku i kupovala u DM-u po super sniženim cenama. Trebala mi je kupka, a pod ruku mi je palo veliko pakovanje Byphasse kupke sa mirisom badema.

IMG_20160617_181008

Cena pola litre ove kupke bila je oko 250 dinara, a regularnu cenu ne znam, ali mislim da ne prelazi 400 dinara.

IMG_20160617_180741

Volim kremaste kupke, a izbegavam one u gelu, jer volim kada mi koža bude glatka nakon ispiranja.

Byphasse je kozmetika koju sam skoro videla u drogerijama i mnogo mi se svidela ambalaža svih proizvoda, a i cene. Vrlo su pristupačni, a kao što rekoh, ambalaža je minimalistička, kvalitetna i ono što je najbitnije, ljudi prave velika pakovanja za sve nas koji trošimo često neki proizvod. Pored kupki, u velikom pakovanju možete naći i micelarnu vodu.

Proizvodjač kaže da koža, nakon tuširanja sa ovom kupkom, ostaje  mekana. To je tačno, koža bude nežna i mirišljava.🙂

IMG_20160617_180735

Ima dobar dozer, a jedino što mene muči je ustvari veličina boce i oblik. Kako je široka, klizne mi iz ruke jer ne mogu celu da je obuhvatim. Kakav problem!😀

IMG_20160617_180759IMG_20160617_180847

Miris nije jak, ali je vrlo prijatan za one koji vole miris badema.

Volela bih da probam još nešto od ovog proizvodjača jer mi se čini super!🙂

Šta vi koristite od Byphasse-a? Možete li mi preporučiti neki proizvod?

2 thoughts on “Byphasse| Sweet almond shower cream

Leave a Reply

