Omiljeni letnji karmini

IMG_20160722_132003

Kada sam sastavljala spisak omiljenih letnjih nijansi karmina, shvatila sam da su svi izuzetno slični. Nisam ni znala da ustvari nosim iste nijanse različitih proizvodjača.🙂

Svakako, iako su slični, razlikuju se po nekim sitnicama, te ću vam možda olakšati izbor.

IMG_20160722_131813

Ne volim da prikazujem swach-eve karmina na ruci jer em što se vide dlake sa ruku, em što nijansa nije ista kao što bi bila na usnama, tako da ja na belom papiru uradim swach samo da biste mogli videti nazive i brendove na jednom mestu.

IMG_20160722_132559

Pre svega, tu su dva labela koja najviše koristim. Labello od brusnice i maline pored toga što prelepo miriši, ima sjaj koji savršeno stoji kada ne želite jaku šminku. EOS balzam ima i miris i ukus, nema sjaj, te ga ja uglavnom pojedem.😀
Ne znam da li ovi proizvodi za negu usana imaju SPF faktor, ali mislim da mi lepo neguju usne tokom vrelih dana.

IMG_20160722_132712

Prva stvarčica sa spiska gore jeste olovka marke Impala. Nisam čula za tu marku do momenta kada mi je za ovaj Essence karmin zatrebala olovka u istoj nijansi. Izabrala sam nju jer se najviše slagala, a cena joj je bila slična kao i ostalim olovkama u ponudi, oko 250 dinara. Fino se nanosi i super drži karmin .

Što se tiče Essence Velvet Matte karmina, moram odmah da kažem da je on sve, samo ne mat i to možete videti na fotografiji ispod. Čudna mu je tekstura, ali mnogo lepo stoji na usnama.

IMG_20160722_134017

Nežan je i svidja mi se baš sada kada sam malo pocrnela.

IMG_20160722_165129

Drugi po redu je Maybelline Color Drama karmin u olovci koji se nenormalno brzo troši. Ova nežno roza nijansa ima u sebi malo sedefa. Meni ne smeta jer leti volim da mi usne sijaju.

IMG_20160722_133935

Prijatan je i lagana na usnama, tako da ga možete nositi tokom veće vrućine.

IMG_20160722_164744

O Golden Rose Velvet Matte karminu sam detaljno pisala OVDE, tako da sada neću puno dužiti.

IMG_20160722_133906

Nijansa je malo tamnija od onog Essence, ali je stvarno mat.🙂

IMG_20160722_165411

Moj omiljeni karmin i leti i zimi jeste ovaj Essence boja mesa sa hladnim podtonom. Kao što vidite ne štedim ga ni malo, a budući da mi je mačka šutnula olovku ispod kreveta, i to poprilično daleko, ovog leta je korisitm kao blagi sjaj na usnama.😀

IMG_20160722_133833

Ovaj karmin nije pigmentisan dovoljno da bi se videla njegova boja, ali stvarno lepo izgleda i bez olovke.

IMG_20160722_165822

Avon Long Lasting volim jer je malo tamniji od prethodnih nijansi, pa mogu da upotpunim make up izgled kada na očima imam samo maskaru. Izuzetno je prijatan na usnama i kada se skida, to se ne vidi, u jednom momentu samo ostanete bez karmina i to je to.

IMG_20160722_132838IMG_20160722_165654

I poslednja nijansa koju sam koristila i na snimanju videa sa Nadom (LINK) jeste Farmasi  Matte Lipstick u prelepoj tamno ljubičastoj nijansi.

Problem sa ovim karminom jeste to što je tekstura čvrsta te mora da se stisne kako bi ostavljao trag. Dok sam ja to tako stiskala, karmin se pokidao i ispao mi. Još razmišljam kako ćemo se dalje družiti.

IMG_20160722_133320

Na žalost, on nije pigmentisan dobro i ne ostavlja isti trag kakav je i stik. Uvlači se u borice na usnama i tako izgleda potpuno neravnomerno.

IMG_20160722_170048IMG_20160722_171013

Nakon fotografisanja za ovaj post, stigao mi je sjaj za usne iz nove kolekcije Zen od Farmasija. Ja sam se u tu nijansu zaljubila odmah i poslednjih par dana samo nju imam na usnama. Ne brinite, posvetiću joj poseban post!😀

 

Hvala što me čitate, According to Vera blog

8 thoughts on “Omiljeni letnji karmini

Leave a Reply

