Garnier| NEO Intensive Antiperspirant

IMG_20160731_121032

Pre par nedelja,  Jovana je donela kući novi Garnier dezodorans na šta smo mama i ja odreagovale sa čudjenjem jer se dobro zna da se kod nas kući koristi isključivo Dove.  ☺
E,  onda smo nas dve naravno probale i ostale u čudu,  kako je ovaj dezodorans fantastičan!  

Znate da ne pišem često o ovalvim proizvodima,  ali ovaj put želim sa vama da podelim oduševljenje.  

IMG_20160731_121043

Garnier je,  pored novog pakovanja napravio i novu formulu. NEO Intensive Antiperspirant vas sigurno neće izneveriti kada je miris u pitanju,  jer je toliko jak i dugotrajan da se parfemi skoro i ne osećaju pored njega.  Kako proizvodjač kaže,  traju i do 48 sati, ja to ne znam,  ali znam da uveče kada ga nanesem nakon tuširanja,  ujutru se probudim mirišljava.  Takodje tokom celog dana nemam strah da će izlapeti. 

IMG_20160731_121100IMG_20160731_121145

Meni najinteresantniji deo jeste sprej.  Okruglog je oblika,  a dezodorans izlazi celim krugom.  Ne oseti se to pri nanošenju,  ali je simpatično za videti.  

IMG_20160731_121229

Ja sam odabrala za sebe kao i što je Jovana,  rozi,  dok postoje plavi, zeleni i čini mi se,  narandžasti.  Znam da nećete pogrešiti koji god da uzmete. 

IMG_20160731_121246IMG_20160731_121258

Na poledjini postoji mesto od izuzetno kvalitetne plastike gde se pritisne za prskanje proizvoda.  Lako se dozira,  a ono što se meni svidja jeste to što odmah upija i suši se,  tako da nemam onaj osećaj vlažnosti ispod ruke.  Ne ostaje na odeći!  

IMG_20160731_121510

Ja sam svoj Garnier NEO Intensive Antiperspirant kupila u Maxi supermarketu za oko 260 dinara, s tim što je to akcijska cena.  Na pijacama u NS ga još nema,  ali u Rumi ga možete naći na pijaci za svega 250 dinara.  Ovo govorim jer je u DM drogerijama cena 350 dinara za potpuno isti proizvod.  :mrgreen: 

Hvala što me čitate,  According to Vera blog 

Leave a Reply

