Dresslink | Wish List

Ove godine sam lepo krenula sa saradnjama, slažete se?🙂

Još jedna je na putu, a današnji post će vas uputiti upravo ka novoj saradnji.

Kineski sajt www.dresslink.com je meni od ranije poznat jer sam pisala o stvarima koje sam naručivala, a planiram još jedan post da posvetim sunčanim naočarama za koje me svi pitate.🙂
Sećate li se čipkanog kimonoa i sunčanih naočara koje sam poklonila na nagradjivanju? Ako se ne sećate OVDE pročitajte recenziju i utiske.

Da predjem na ono bitno. Dresslink je pružio ponudu za saradnju srpskim blogerkama koje se prve jave ili koje im se svide, nisam baš sigurna. Meni je stigao mejl da sam i ja odabrana i da imam odredjeni budžet kojim mogu da raspolažem i biram proizvode.

Za 21$ koliki mi je bio budžet, potrudila sam se da odaberem što više stvari kako bih vam pokazala različite kvalitete, cene..

Moja lista želja stvari koje očekujem za nekih mesec dana u svom poštanskom sandučetu:

1.  New Women Fashion Short Vintage Style Waistcoat Coat Casual Outerwear Jean Vest

Teksas prsluk koji želim godinama bukvalno! Izgleda mi lepo i u komentarima koje uvek proveravam kada je online kupovina u pitanju, ljudi pišu da je super!😀

SV025540-5

2. Household Mini Portable Hand-held Clothes Fabric Sewing Machine

Pretpostavljam da sam vas sad fino nasmejala, ali budući da ja nisam baš najveštija sa iglom i da imam strahove od igala, najbolje rešenje za moje sitne potrebe je ova mala mašinica!😀 Jedva čekam da stigne.

2801040-3

3. Professional Cosmetic Foundation Powder Brushes Face Makeup Brush Powder Brush

U poslednje vreme mi je dosadilo nanošenje pudera prstima, pa sam odlučila da obogatim svoju kolekciju četkica jednom ovakvom. Mislim da će super raditi posao jer samo ovakvim kratkodlakim četkama verujem, kada je nanošenje pudera u pitanju.

SV028940-3

4. Lovely Cute Waterdrop Beauty Makeup Cosmetic Cotton Soft Sponge Egg Cleaner Face Power Puff Doll Shape

Nakon neuspelog korišćenja Oriflame sundjera za šminkanje, dugo nisam ni razmišljala o tim proizvodima. Korektor i puder nanosim rukama, ali kao što rekoh, dosadilo mi je i želim da probam nešto novo, odlučila sam da naručim i mali sundjerčić.

SV017385-1

5. New Unisex Adjustable Body Posture Correction Belt Shoulder Back Support Brace Correction Belt

Mislim nakon mašinice za šivenje, ne može vas iznenaditi ni ovo čudo za ispravljanje kičme, zar ne?😀

Ja imam stalne bolove u kičmi i pogurena sam, ali i pored ogromne želje da se ispravim, sama ne mogu da se setim i držim kičmu pravilno. Zato će mi ovaj mini mider možda pomoći.

SV018729-9

Kako vam se čini moj odabir?😀 Za cene i realne fotografije proizvoda, kliknite sam naziv proizvoda iza rednog broja i informišite se i pre nego što meni proizvodi stignu.🙂

Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi sa poručivanjem, slobodno mi se obradite na stranici According to Vera. Dugo kupujem putem interneta i do sada nisam imala problema.

Pored toga što sam ja dobila priliku da dobijem poklon kupon od njih, vi takodje imate priliku da poručujete proizvode sa popustima!

Ovo su pogodnosti koje važe do 28. februara 2017. godine:

lendy15 == $1 off for purchase $15
lendy19 == $2 off for purchase $19
lendy29 == $3 off for purchase $29

5 thoughts on “Dresslink | Wish List

  1. I really like that waist coat. Lovely wishlist. I Posted a Dresslink Tulle skirt review yesterday, may be if you like, you could check it out on my blog.🙂

  2. Pingback: Dresslink| Beauty products | According to Vera

  3. Pingback: Dresslink| Beauty products |

Leave a Reply

