Back To School Easy Make Up VIDEO

img1471720177150

Za danas sam vam pripremila vrlo popularan video. Ono što sam htela da prikažem jeste jednostavna šminka za školarce ili one starije koje vole diskretnu dnevnu šminku.

Kao što vidite na fotkama ispod i u samom videu koristila sam malo vrlo laganih proizvoda,  sakrila nedostatke i istakla ono što je bitno.

Kada sam se pripremala za ovaj post i snimanje videa primetila sam da devojke koriste mnogo više šminke od mene. Devojke, pazite šta gledate, moje mišljenje i savet za vas jeste da danima kada imate fizičko preskočite dobar deo (pogotovo ono što ide na lice), dok ostalim danima pazite da ne preterate.
Ja sam otprilike isto ovo koristila i za vreme mojih srednjoškolskih dana, s tim što u moje vreme nije bilo BB i CC krema, već sam malo pudera nanosila sa korektorom u stiku.😀

Uživajte u videu, a zatim ga lajkujte ukoliko vam se dopada! Takodje, mnogo bi mi značilo kada biste išle na opciju Subscribe i pratile novosti na mom YT kanalu.😀

 

 

Od šminke sam koristila:

-Bioten CC krema, više OVDE.

-Maybelline Age Rewinder korektor o kojem uskoro pišem.

-Eveline Bronzer i Big Volume maskara, recenzija OVDE.

-ELF Contour Palette, opširnije OVDE.

Too Faced Perfect Flush Blush Peach Beach

Victoria’s Secret crni krejon iz palete senki, recenzija OVDE.

Golden Rose Eyebrow Powder, recenzija OVDE.

Farmasi Zen Lipstick 03

IMG_20160820_211457

Ja sam sebi mnooogo lepša sa ajlajnerom (skromno mišljenje), pa sam za današnji odlazak do grada dodala na svoj trenutni izgled i ajlajner i jači karmin. To na fotografiji ispod je skoro isto kao i šminka u postu Dnevna Letnja Šminka.

Ajlajner koji sam koristila jeste Farmasi o kojem detaljno čitajte OVDE, a na usnama imam kombinaciju Kiko olovke za usne i novi Golden Rose matte tečni karmin o kojem vam uskoro pišem!😀

IMG_20160820_183326

Nadam se da vam se video dopao i da sam vam pomogla i olakšala svakodnevno šminkanje. Ukoliko imate predlog, slobodno pišite, da čujem šta vi koristite od šminke kada idete u školu ili fakultet!😀

Hvala što me čitate, According to Vera blog

Leave a Reply

