Wedding Guest Make-Up Tutorial

wedding-guest-1

Bliži se svadba koja mi mnogo znači. Sutra se udaje moja bliska prijateljica i povodom toga sam odlučila da se malo više potrudim i sredim nego inače.

Tražila sam ideje za šminkanje po internetu i našla nešto što mislim da najbolje ide uz moj oblik očiju. I bitan momenat koji možete videti tokom mog šminkanja je to što sam oči našminkala samo jednom četkicom!😀

Pogledajte video i kažite mi šta mislite?🙂

Ukoliko ne vidite video ovde, kliknite na LINK.

Odevna kombinacija je spremna, ostalo je samo da smislim šta ću sa kosom. Da li mi nešto preporučujete?🙂

Evo i par fotki mog Wedding Guest make-up izgleda:

Ako primećujete blagu razliku iz videa i ovde, na donji kapak sam dodala još malo braon senke, kako bih probala i tu opciju, a zatim sam se fotkala.🙂

img_20160914_135052img_20160914_134327img_20160914_134318img_20160914_134239

 

Puno bi mi značilo kada biste se pretplatili na MOJ KANAL, odnosno izabrali opciju Subscribe, kao i lajkovali video ukoliko vam se dopada!🙂

 

Hvala što me pratite, According to Vera blog

 

2 thoughts on “Wedding Guest Make-Up Tutorial

Leave a Reply

