She In| Autumn Wishlist

shein-wishlist-cover

Nakon saradnje sa sajtom Dresslink, ukazala mi se prilika da poželim nešto i sa sajta She In. Na ovom sajtu možete naći, rekla bih, najrealnije fotografije proizvoda i detaljan opis.

Ja sam se potrudila da izaberem nešto od odeće, nešto od kozmetičkih stvari i jednu torbu, odnosno ranac, budući da sam ludaaaaa za njima i da mi je pretraživač pun rančića sa raznih sajtova.🙂

shein-wishlist-1

Krenuću od odeće, te je prva stvar koju vidite haljinica sa iscepanim detaljima. Ona je pretežno sintetička, što mi se ne dopada, medjutim, budući da sam jako mršava i gotovo da se ne znojim, ja nemam problem što se tiče sintetičke odeće.🙂

Cenu, veličinu i komentare kupaca pogledajte ovde >>>>> Grey Ripped Round Neck Short Sleeve Shift Dress

Ovo bi bila super stvarčica tokom jeseni i zime, jer na neke deblje čarape i čizme mislim da ide super!

14709973688957104714

 

Neke stvari nisam mogla svrstati u svoju listu želja jer ja nosim XXS ili XS, a recimo, džemperi su One Size. Ja znam da bi meni to sve bilo jaaako veliko, te sam tražila stvarčice koje mi se dopadaju, a da postoje i manje veličine. Jedna od tih stvari je ova majica na dug rukav.

Kako biste videli cenu i veličinu, kliknite ovde >>> Black Strappy Curved Hem T-shirt

 

14721760500018328802

 

Evo moje omiljene stvarčice! Toliko želim neki rančić, da bukvalno svaki dan istražujem na internetu o njima. Tražim ih na svim mogućim sajtovima sa internet prodajom. Sa sajta She In, ovo je ranac koji mi se najviše dopao.

Na ovom linku pogledajte šta kažu kupci i kako izgleda iz drugih uglova: Faux Leather Studded Backpack

 

14725512651274082374

 

A sada proizvodi bez kojih se ne može. Četkice  za šminku koje mi uvek trebaju, napokon postoje u kompletu koji mi baš odgovara!

Pogledajte detaljnije 12 četkica i cenu na ovom linku >>> 12PCS Black Rod Rose Gold Metal Professional Makeup Brush Set

14727771361079535052

 

I za kraj, najsladja stvar je nešto vrlo akutuelno kada je svet šminkanja u pitanju. Ove su slatke gumene stvarčice koje vam pomažu u čišćenju četkica za šminkanje. Čula sam sve najbolje o njima, a na sajtu She In imate priliku da poručite po vrlo pristupačnoj ceni.

Pogledajte šta korisnici kažu i pristupačnu cenu ovde >>> Random Color 1pcs Cleaning Makeup Brushes

14737397683332345825

 

Ono što je bitno da znate jeste shipping, koji se na ovom sajtu za Srbiju računa ovako:

FREE for orders over US$50.00, otherwise US$14.99

Moj predlog je da  kada poručujete i želite nešto ispod 50 dolara, pozovete još nekog i samim tim prekoračite tu cifru i dobijete besplatnu dostavu.😀

Hvala što me čitate, According to Vera blog

2 thoughts on “She In| Autumn Wishlist

Leave a Reply

