Romwe| Trend Wishlist

romwie-wishlist-2

 

Romwe je još jedan od sajtova koji su mi ponudili saradnju.

Ono što sam primetila jeste da je Romwe drugačiji sajt od ostalih jer kod njih možete naći samo odeću, obuću i ostale stvarčice koje su trenutno u modi. Ono što se trenutno ne nosi, Romwe ne nudi.🙂

S jedne strane je to odlično, jer vam olakšava sam odabir i uklapanje odevnih predmeta, medjutim s druge strane, ja nisam oduševljena time, jer ja čekam da trenutni trend devedesetih i dvehiljaditih godina prodje.😀 Ne volim kratke majice, rolke, suknje sa velikim dugmićima i choker ogrlice uz vrat, šta ću..

Moja trenutna faza sadrži samo kožu, pocepanu odeću i crnilo, jednom rečju ja sam bajkerka.😀

Na fotki ispod možete upravo to i videti. Izabrala sam malo više odevnih predmeta u odnosu na prethodne dve saradnje. Ali sam dodala i jedan proizvod za lepotu koji me mami već dugo i još jednu stvarčicu koja potpuno ide uz moj bajker stajl.😀

Za više informacija o kvalitetu, materijalu, dimenzijama i cenama, otvorite linkove ispod:

  1. GREY OPEN SHOULDER KNIT SWEATER
  2. RIPPED HIGH-LOW POCKET T-SHIRT
  3. RIPPED BLACK SKINNY JEANS
  4. VINTAGE BLACK LEATHER BRACELET
  5. ROSE GOLD PROFESSIONAL TOOTHBRUSH MAKEUP BRUSH

romwie-wishlist-1

Kao što ste i videli na linkovima, to je odeća koju bih nosila svakodnevno, četkica koju želim dugo da probam i narukvica koja mi izgleda jako kul!😀

Da li ste nekad naručivale sa ovog sajta? Kakvi su vam utisci?🙂

 

Hvala što me čitate, According to Vera blog

 

5 thoughts on “Romwe| Trend Wishlist

  1. Pingback: Romwe| Ripped shirt (online shopping) |

Leave a Reply

