KIKO Milano| Luxurious Lashes Mascara

img_20161023_110559

Predstavljam vam jednu od najboljih maskara koje sam ikada probala, a probala sam ih mnogo.🙂

KIKO Milano Luxurious lashes maskara je stvar koju, kad god izadjem iz Srbije tražim kako bih je kupila i imala u zalihama. Moja sestra, koja je takodje luda za ovom lepoticom, nekad ima i po 2-3 maskare u šteku, za svaki slučaj.

img_20161023_110617

Ono što je bitno napomenuti na samom početku, cena je smešna za ovakav kvalitet, pa iz tih razloga nije problem kupiti više njih. Na sajtu piše da je 7,20 eura, medjutim, gde god da smo bile, nikad je nismo kupile preko 4 eura. Uvek je recimo 3,5.

img_20161023_110253

Ovako ona izgleda na meni:

Mislim da ćete bolje videti na fotografijama ispod, tako da nastavite da čitate.🙂

img_20161005_120921

Ova maskara spakovana je u veliko pakovanje od 12 ml i ima ogromnu četkicu.

img_20161023_110419

Kao što vidite, četkica je velika i gusta i mislim da je to ključ celog kvaliteta. Ona lepo razdvoji trepavice, a sasvim normalno dozira proizvod.

img_20161023_110437img_20161023_110353

Mislim da ne može da se nosi u jednom sloju, ali u dva sloja, svako ko ima kraće, pomoću ovog čarobnog proizvoda dobiće lepe, duge trepavice.

img_20161005_120742

Do prošle godine, ako se ne varam, četkica je bila prava, medjutim, kada smo Jovana i ja uzele svaka sebi nove u Minhenu, shvatile smo da od sada, ova maskara ima blago nakrivljenu četkicu. Prvo smo mislile da je greška, medjutim, teško da je moguće da dve maskare imaju grešku.

U svakom slučaju mislim da mi je sad i lakše naneti je.

img_20161005_120730

Ovako moje trepavice izgledaju nakon dva sloja Luxurious Lashes maskare.

Šta kažete?🙂

img_20161005_121202

Želim još jednu stvar da vam predstavim, a to je nova facebook stranica >>> Serbian Bloggers Day! Pozivam vas da je lajkujete i pogledate šta srpske blogerke imaju da vam predstave vrlo brzo!🙂 Takodje, ako želite da pratite nove postove na jednom mestu, mislim da je ovo pravo rešenje za vas.

Postovi o istom proizvodjaču:

  1. KIKO Cosmetics| Makeup & Nailpolish
  2. KIKO| Nail lacquer 497
  3. KIKO| Real Glare nailpolish 04

Hvala što me čitate, According to Vera 

7 thoughts on “KIKO Milano| Luxurious Lashes Mascara

  1. Imam je i kada sam bila u Italiji septembra bila je za 2e meni se cini na kasi uzela sam onako ajde da probam i odusevila se jesam ali ako mi slucajno zasuzi oko mnogo me pece. Ali ne sporim to da izvuce i da volumen kakav treba🙂

  2. Pingback: KIKO Milano|Nail Lacquer 336 |

Leave a Reply

