KIKO Milano|Nail Lacquer 336

img_20161023_110807

Prošle nedelje sam pisala o legendarnoj maskari proizvodjača KIKO Milano, te ukoliko niste čitali, kliknite OVDE.

Danas je pred vama još jedan KIKO proizvod i to, naravno, lak za nokte.

img_20161023_110838

Nemam neku preteranu naviku da lakiram nokte u plave nijanse, medjutim, kada sam stala u prodavnici i pogledala sve nijanse na jednom mestu, shvatila sam da samo to nemam.😀 Od koralnih, preko pink, crvenih, do tamnih tonova, sve imam bar u jednoj varijanti.

img_20161023_135502

Odlučila sam se za ovu 336 jako plavu nijansu, jer sam želela da probam i tako nešto na mojim noktima.

I mogu vam reći da se nisam pokajala. Mnogo je sladak!

img_20161023_110919

Volim kako KIKO pakuje svoje lakove i volim četkice. One nisu preterano debele, ali su vrlo precizne. Kada nanosite KIKO lak, znajte da nećete puno grešiti.

A cena, šta da vam kažem, cena je fantazija. Trenutno na sajtu stoji 0.50 eura, a ja mislim da sam ga ja u Minhenu platila 0.90. Svejedno, možete li da verujete da za manje od 100 dinara kupite ovako lep lak?🙂

img_20161023_110941

Na fotografijama je poprilično realna boja, tako da, ukoliko se odlučite da kupite ovu nijansu, dobićete pravu plavu boju na noktima već pri nanošenju prvog sloja.

Ja za svaki slučaj namažem dva sloja, koja se brzo suše.

img_20161023_135439

Od mene imate sve preporuke za ove lakove. Pored fantastičnih boja koje ne možete naći kod ostalih proizvodjača, KIKO lakovi su kvalitetni i povoljni.

Postovi o istom proizvodjaču:

  1. KIKO Cosmetics| Makeup & Nailpolish
  2. KIKO| Nail lacquer 497
  3. KIKO| Real Glare nailpolish 04

Hvala što me čitate, According to Vera 

2 thoughts on “KIKO Milano|Nail Lacquer 336

Leave a Reply

