NEW| Max Factor False Lash Epic Mascara

vdp_4508

Znam da ste sigurno čitale moj prošli post o utiscima sa prvog Serbian Bloggers Day-a (POST), te tako znam i da ste videle da smo u paketićima, izmedju ostalog dobile i fantastične stvari od Max Factor-a.
Medju njima se našla i False Lash Epic maskara koja je 01.11. stigla i na naše tržište.

Hajde da je upoznam sa vama!🙂

vdp_4409

Pakovanje je, kao i svako Max Factor, luksuzno, kvalitetno i mnogo lepo dizajnirano.
Ono što ovu maskaru deli od drugih jeste četkica. Definitivno najčudnija četkica koju sam koristila.

vdp_4404

Čvrsti češljići kojih ima 8, prolaze kroz trepavice i ostavljaju dosta proizvoda. Moguće da je to samo na početku, jer svaka maskara je malo vlažnija prvih 10ak nanošenja.

vdp_4510

Pored 2 ovalno nameštena češljića i 6 ravnih, ova četkica na vrhu ima okrugli češljić odnosno dodatnu četkicu.

Pomoću nje maskaru možete nanetu bukvalno na svaku trepavicu. Ja sa njom pridjem i ka donjim trepavicama u unutrašnjem uglu oka.

vdp_4406vdp_4509

Na slici ipod je moja faca koju pravim svaki dan dok nanosim maskaru. Zašto? Zato što se još nisam ispraksala, te maskaru imam i na nosu, obrazima, a juče čak i na pidzami.😀

Ne bih preporučila ovu, očito, kompleksnu stvar početnicima u šminkanju. Mnogo ćete vremena izgubiti, a mislim da postoje još neke maskare koje vam mogu dati isti efekat.

vdp_4511

Kako možete primetiti, donje trepavice su fantastične. Izuzetno su izražene i produžene.

vdp_4514

Medjutim, gornje trepavice mi nisu produžene. Samo su dobile na volumenu, što mi se baš svidja, ali volim i kada mi maskara doda dužinu koju prirodno nemam.

vdp_4512

Na svim fotografijama False Lash Epic imam u dva sloja. Ono što je proizvodjač rekao i ja se slažem, svakako je mnogo crna i mnogo “bold”.
Teško  se skida. Ja prvo vlažnim maramicama, zatim micelarnom vodom skidam i mogu vam reći da je vrlo teško svući sve.😀

vdp_4519

Što se tiče cene, ne mogu vam reći tačan iznos jer nisam na internetu našla. Prethodna False Lash Effect u Jasmin parfimerijama košta 1700 dinara, te pretpostavljam da ni ova neće biti jeftinija.

Ovo su proizvodi za koje spremam recenzije. Šta biste prvo želele da vidite na mom blogu?

vdp_4385

Inače, brzo idite na stranicu Serbian Bloggers Day i prijavite se za nagradjivanje, jer upravo, ove stvari sa slike, osim maskare, možete osvojiti (karmin, puder i senke).😀

* PR proizvodi

Hvala što me čitate, According to Vera

 

 

5 thoughts on “NEW| Max Factor False Lash Epic Mascara

  1. Pingback: Max Factor| Miracle Touch Foundation |

Leave a Reply

