SheIn| Little black bag

vdp_4450

Pre mesec dana ste videli da sam objavila post sa listom želja za sajt SheIn. Oni imaju takvu politiku da od blogera zahtevaju pravljenje liste želja, a zatim daju link sa kojeg mi biramo nešto drugo. Taj deo mi nije najjasniji, ali sam imala potrebu da to podelim sa vama, kako vas ne bi zbunjivali moji postovi.🙂

Dakle, pre oko mesec dana mi je javljeno da mi je poslata torbica koju ćete upoznati iz svih uglova kroz ovaj post. Mnogo mi se dopala na slikama na sajtu. Iako sam mislila da je veća, kada sam pogledala utiske devojaka, malo sam se razočarala. Medjutim, shvatila sam da meni ništa veće ni ne treba, jer imam dosta velikih torbi koje na moju skromnu kilažu uništavaju moju kičmu (o rancu sa opremom neću ni da pričam).

Ova torbica je definitivno nešto što mi je trebalo za svaki dan!🙂

Direktan link do nje: Black Lovely Charm Studded Tassel Drawstring Bucket Bag (dok pišem ovaj post, stoji da je rasprodata, ali pretpostavljam da će se pojavljivati ponovo).

vdp_4485

Od gomile odeće sa SheIn sajta, ja sam odabrala upravo ovu torbicu za koju mislim da ću je mnogo više koristiti od bilo kog odevnog predmeta.

U nju, kao što možete videti staju novčanik, telefon i ključevi. Ništa više.

vdp_4443

Budući da sam ja sitna, meni se svidja kako izgleda na meni. Šta vi mislite?🙂

vdp_4481vdp_4476

Rekla bih da je kvalitetno uradjena. Materijal je čvrst, šavovi su sigurni, a i metalni dodaci su poprilično čvrsto namešteni.

vdp_4449vdp_4445

Ono što mi malo smeta jeste što se ne zatvara, odnosno, zateže se kao džak, ali ne skroz.

vdp_4486

Kao što vidite ja sam je uklopila u neku svakodnevnu kombinaciju iscepanih pantalona i kožne jakne, ali mislim da će na leto perfektno da ide na sve, baš zato što je mala.🙂

vdp_4492vdp_4464

SheIn me je ubedio da proizvod stiže baš onakav kakav je na fotografijama, a to je ono najbitnije. Gledala sam i kod drugih blogerki utiske gde SheIn ocenjuju kao najbolji kineski sajt.

Za cenu i dimenzije i ostale informacije o torbici pogledajte na direktnom linku koji sam ostavila na početku posta, a pored toga i fotke uživo!

Još jedna bitna stvar, torbica je stigla nakon 3-4 nedelje i nisam platila ništa ni za carinu, pdv ili poštarinu.

vdp_4468

Nadam se da vam se dopada moja kombinacija i da sam vam pomogla oko još jedne online kupovine. Za sve što vam nije jasno, slobodno mi pišite u inbox stranice According to Vera.

*PR proizvod 

4 thoughts on “SheIn| Little black bag

  1. Pingback: SheIn| Winter Must-Haves |

Leave a Reply

