SheIn| Winter Must-Haves

shein_wishlist-ii_01

Kada sam vam, prošle nedelje, pisala o torbici sa sajta SheIn, javili su mi se ljudi iz marketinga, pohvalili post i rekli da svojim čitateljima predstavim još nešto što bih volela da imam sa njihovog sajta. Ceo post o torbici pročitajte OVDE.

Ne mogu reći da je bilo lako izabrati, jer ima toliko dobrih zimskih stvarčica koje su, sigurna sam, svima potrebne! Recimo da je ovo nešto što bih ja nosila cele zime:

  1. Grey Marled Knit Patch Long Cardigan With Pockets

  2. Navy Marled Knit Patch Long Cardigan With Pockets

  3. Black Marled Knit Patch Long Cardigan With Pockets

 

dzemperi_01
Ovaj džemper u tri nijanse mi je tiha patnja otkako sam počela da saradjujem sa SheIn sajtom. One-size je glavni razlog zašto ja ne mogu da poručim nešto ovako, medjutim, po onim dimenzijama rekla bih da odgovaraju svima koji nose S-M. Svakako je to nešto što ne bih skidala cele zime.😀

Zatim, karirana haljinica:

Black And White Checkered Roll Tab Sleeve Shirt Dress

14726932855557971623

 

Kupila sam prošle nedelje jednu kariranu haljinu, a mislim da bih mogla imati još deset sličnih jer se uz sve slažu!

I na kraju, nešto slično džemper-haljini koju sam takodje kupila prošle nedelje:

Black Ripped High Low Sweater Dress

14773584153038079461

Ne mogu vam opisati koliko je meni ovo kul!😀 Može da se nosi i na pantalone, i na helanke, samo tanke čarape. Ma na svašta!

Definitivno, ću sve ove stvari nositi preko zime, što svakodnevno, što u izlaske, šetnje..🙂

Da li ste prečešljale SheIn sajt? Šta biste vi izabrale iz ponude? Baš me zanima koliko je vas koje birate isto što i ja!😀

Hvala što me čitate, According to Vera

Leave a Reply

