Jesenja Nega Kose- Marrakesh Nourish Šampon- Yay or Nay?

vdp_4933

Marrakesh Nourish šampon za kosu je jedan od proizvoda kojima sam se izuzetno radovala nakon Serbian Bloggers Day-a (obavezno lajkujte STRANICU).

Čim je došlo vreme za pranje kose, počela sam da ga koristim. Marrakesh je brend koji koristi prirodne supstance u svojim proizvodima, a na pakovanju ovog šampona piše da je predvidjen za sve tipove kose.

vdp_4934

Proizvodjač kaže da ovaj šampon nežno čisti kosu, hidrira, neguje i olakšava oblikovanje.

Ja se baš i ne bih složila.

Kao prvo, ovo je jedan od onih šampona koji ne pene, gusti su i ukrute dlaku. Znam da je to najefikasnije čišćenje dlake i da je nakon takvog šampona kosa stvarno očišćena, medjutim, ono što ni malo nisam očekivala jeste džombica koja se napravi od umršenih vlasi svaki put nakon pranja. Ne mogu vam opisati koliko je teško to očešljati, a onda i isfenirati.:/

vdp_4938

Druga stvar, na kraju posta videćete fotografiju sa Serbia Fashion Weeka, gde mi je kosa sveže oprana. I ono malo volumena  što sam imala, izgubila sam, tako da je potpuno slepljena odmah nakon pranja. Ne bih verovala da je sve to od jednog šampona, ali sam iste utiske čula od još ljudi koji koriste ovaj proizvod.

Što se tiče samog pakovanja, svidja mi se dizajn i poklopac, mada me braon boja nikad ne bi privukla pri kupovini.

vdp_4941

Kao što sam rekla, izuzetno je gust i ne peni.
Ono što me je sinoć dok sam čitala malo više o njemu šokiralo jeste cena.
Ovih 355 ml proizvedenih u USA koštaju 1600 dinara.

vdp_4945

Izuzetno mi je žao što moja farbana i tretirana kosa nije prihvatila ovaj šampon, ali s druge strane mi je drago, jer da jeste, nikad sebe ne bih naterala da kupim šampon koji košta kao jedna cela kolekcija nekog drugog brenda.

Kao što sam spomenula, na fotografiji ispod se vidi moja non-volume kosa. Sjaj dolazi od maske, tako da ni to ne mogu prepisati Marrakesh šamponu.

15025651_1085780578204493_4882427035709035508_o

 

Volela bih da čujem da li ste koristile nešto od Marrakesh brenda i da li ste imale ovako loša ili možda dobra iskustva?

*PR proizvod

Hvala što me čitate, According to Vera 

2 thoughts on “Jesenja Nega Kose- Marrakesh Nourish Šampon- Yay or Nay?

  1. Zamolila bih te da u post ubaciš i sastav šampona – moguće je da je ovo jedan od onih koji ne sadrže SLS, pa verovatno zato ne peni… Što znači da mene ne bi iritirao, pa bih ga možda i probala🙂

Leave a Reply

