Christmas Must Haves| Rosegal (online shopping)

rosegal-wishlist

Da li ste čuli za ROSEGAL sajt?
Ko o čemu, ja o online shoppingu. Jednostavno je, zašto bih imala odeću koju kod nas svi nose, zar nije bolje da naručim nešto što nisam vidjala ovde i to po super cenama?

Ukoliko ste raspoloženi za kupovinu pred Novu Godinu, ovo je par mojih predloga. Sada je idealno vreme da naručite sve što vam je za praznike potrebno, jer će vam do tada stići!🙂 Moram priznati da su me oborile s nogu razne lampice, a pogledajte koje sam ja odabrala:

1. Christmas Tree Pendant LED String Light Decoration 

2. Christmas Reindeer Graphic Tee Dress 

3. Elk Pattern Frayed Pullover Knitwear

4. Plus Size Snowflake Elk Christmas Sweater

5. Merry Cartoon Santa Claus Pillow Case 

Rosegal se pobrinuo da i Plus Size dame imaju za sebe da biraju do mile volje. Svaka im čast na tome! Upravo sam zato izdvojila džemper kako biste videli da veličine idu i do 5XL.

Ako malo bolje bacite pogled, videćete prelepe torbe koje nude, stvarčice za kuću, dobre četkice za šminku, ma svašta.

Hvala što me čitate, According to Vera 

 

Leave a Reply

