Romwe|Olive Green Camo Blouse

vdp_7035

Nakon mesec dana iščekivanja stvari sa sajta ROMWE, paket je stigao, a ja odmah oprala stvari i krenula u smišljanje kombinacija. Danas vam predstavljam prvu košulju koja je stigla.

Kao što vidite, u pitanju je dugačka providna košulja sa maskirnim printom. Još jedna stvar koja odskače od ostatka u mom ormaru. Izgleda da sam se oslobodila onog straha od previše šara i detalja na odeći. Jeeej! 🙂

vdp_7039

Na sajtu piše da je ova košulja od šifona. Budući da ja pojma nemam kakav je to materijal, na oko ona izgleda kao da je od sintetike. Meni to ne smeta kada nosim široke stvari, što je slučaj ovde.

vdp_7057

Ovde možete pogledati i poručiti košulju:

Olive Green Camo Print High-Low Chiffon Blouse

Trenutno joj je cena snižena sa 29,99 na 12,99 dolara. Za oko 1400 dinara u Srbiji sigurno ne možete naći nešto slično ovome. Zato, trk na ROMWE!

Budući da je One-Size, meni je naravno velika, ali mislim da mi dobro stoji. Planiram da je nosim raskopčanu, baš kao i na ovim fotografijama, tako da ne brinem da li mi je široka ili ne.

Šta vi mislite, da li da je nosim na sužavanje? 🙂

vdp_7044

Zadnji deo je duži od prednjeg, što je sada vrlo popularno.

vdp_7064

Svidja mi se što može i da se veže i tako dobije kratka košulja. 🙂

vdp_7066vdp_7052

Ukoliko niste pročitali post o iscepanom duksu sa Romwe-a, obavezno pogledajte OVDE.

*PR proizvod

Hvala što me čitate, Vera

8 thoughts on “Romwe|Olive Green Camo Blouse

  1. Pingback: Casual January (Online shopping) | According to Vera

  2. Pingback: Lace, Oh Lace… (online shopping) | According to Vera

  3. Pingback: White.. (online shopping) | According to Vera

  4. Pingback: ROMWE Beige But Not Boring | According to Vera

  5. Pingback: Romwe Jeans| Yay or Nay? | According to Vera

  6. Pingback: Awkward Is My Specialty (online shopping) | According to Vera

Leave a Reply

