Rosegal Beauty Products- Yes or No?

vdp_7330

Kao što možete videti na fotografiji iznad, a i na ostalima ispod, sa sajta Rosegal stigle su mi tri stvarčice od kojih je jedna trebala ići vama. Da, da, u nagradjivanju se trebao naći jedan beauty blender, medjutim, onaj koji sam namenila sebi, pukao je pri prvom korišćenju, te sam taj, namenjen za vas prisvojila. 🙂

Beauty blenderi sa ovog sajta su dosta lošeg kvaliteta. Pored toga što su mi popucali nakon prvog čišćenja, teško se skida puder sa njih.
Ja ovaj tirkizni sa fotografije ispod koristim i ono za šta je namenjen odlično radi. Lepo blenda puder, super mi je za bejking, ali je faličan.

Detaljnije:

Stylish Water Drop Shape Water Swelling Beauty Blender Powder Puff

vdp_7331vdp_7336

Ovaj drugi, narandžasti pravljen je od drugačijeg materijala. Dosta je čudan nakon kvašenja, jer mu treba čitav jedan dan da se vrati u prvobitni položaj. Njega ne koristim jer, kao što možete videti ispod, pukao je skoro na pola, tako da ne znam kako bi izgledalo sledeće čišćenje istog.

Detaljnije pogledajte ovde:

Stylish Bevel Cut Egg Shape Water Swelling Beauty Blender Powder Puff

vdp_7334vdp_7335

Ono što me je najviše obradovalo pri stizanju ovog paketića jeste Brush Egg, odnosno gumeni čistač za četkice.

vdp_7339

Odlično čisti male četke, odnosno četke za senke. Veće četke malo teže, jer je dosta manje od njih, ali moguće je.

vdp_7346

Kao što vidite najveći deo je rebrast, dok se na vrhu nalaze tačkice. Ja uglavnom samo koristim taj rebrasti deo, jer je ovaj gornji dosta mali.

Ono što me je oduševilo jeste čišćenje bjuti blendera. Imam dva manja, za korektor i odlično se čiste na ovom čudu! 🙂

Ukoliko vam se svidja i želite da poručite, to možete učiniti ovde:

Stylish Makeup Brush Cleaning Tool Silicone Wash Board

Odlična stvar na sajtu Rosegal jeste to što imaju Free Shipping!

vdp_7344vdp_7342

Uskoro vas očekuje i post o kozmetičkim četkama sa istog sajta! 🙂

*PR proizvodi

Hvala što me čitate, Vera

3 thoughts on “Rosegal Beauty Products- Yes or No?

  1. Pingback: Rose Gal| Make Up Brushes (online shopping) | According to Vera

  2. Pingback: In Love With A Little Red Bag (online shopping) | According to Vera

Leave a Reply

