Black & White Style (Online shopping)

shein_blazer_01-clear

Kupovina sa sajta SheIn me sve više usrećuje! Na fotografije koje upravo gledate sam izuzetno ponosna, a ništa od njih ne bi bilo da je umesto ovog blejzera bio neki običan, slažete se?

Odličnog kvaliteta, ovaj blejzer fantastično leže na razne kombinacije. Ja sam ga kombinovala sa crnim pantalonama na peglu ili sa kožnim šorcom i belom majicom.

Kao što vidite, on je od napred kao prsluk sa plaštom. Od nazad izgleda kao plašt i to je ono što mi se prvo nije dopalo, ali sam se kasnije navikla. 🙂

shein_blazer_combo-1

Ukoliko vam se dopada ovaj komad odeće, trk na sajt >>>>

Black Shawl Collar Cape Sleeve Blazer

Moj blejzer je u veličini S, a u ponudi imate veličine sve do XXL. Trenutno je na sniženju!

shein_blazer_05shein_blazer_04shein_blazer_02shein_blazer_combo-2shein_blazer_03

Šta mislite o ovom sakou? Ja sam oduševljena i jedva čekam priliku da ga nosim. U ponudi imate beli i svetlo rozi, ali crno je crno, zar ne? 🙂

Još jedna stvar sa SheIn sajta koja me je oduševila jeste torbica o kojoj sam pisala OVDE.

Photo by Nada Ćirić

*PR proizvod

Hvala što me čitate, Vera

10 thoughts on “Black & White Style (Online shopping)

  1. Pingback: Denim Jacket- Always A Good Idea! (online shopping) | According to Vera

  2. Pingback: Lace, Oh Lace… (online shopping) | According to Vera

  3. Pingback: It’s Time For Some Jogging! | According to Vera

  4. Pingback: Burgundy and Olive Green (online shopping) | According to Vera

Leave a Reply

