First from ZAFUL // online shopping

zaful_khaki blazer_01

Ne znam da li znate, kada sam završila saradnju sa Rosegal sajtom, prešla sam na ZAFUL. Sigurna sam da ste čuli za sajt koji, može se reći, ima najveći izbor odeće i aksesoara.

Ja sam za prvi put izabrala tri stvari: haljinu, čoker ogrlicu i mantil o kojem vam danas pišem.

Mantile nisam nikada nosila, a ni boju koju vidite na fotografijama, tako da je ovaj komad odeće izazvao potpunu promenu u mom ormaru. Kada sam krenula da fotografišem mantil, nisam znala šta da obujem, koju torbu da ponesem.. Sve mi je bilo čudno. 🙂 Ukoliko imate neke predloge za mene, uz šta ga kombinovati, pišite mi obavezno!

zaful_khaki_06

Nego da predjem na kvalitet, jer znam da je to najbitnije kada je odeća poručena sa interneta u pitanju. Na sajtu piše da je ovo sintetika, medjutim ja mislim da nije, a isto misli i moja mama. Nije vrhunskog kvaliteta, ali kad pogledate da vam je to široki komad koji ćete nositi preko već kompletne odeće, mislim da to i nije bitno.

Ono što me je, nakon predomišljanja, ubedilo da kupim ovaj mantil jesu fotografije devojaka koje su ga poručile sa Zafula.  Njihove utiske, kao i sve informacije o proizvodu pogledajte ovde:

 Long Sleeve Solid Color Trench Coat

zaful_khaki blazer_02

Mislim da ću, čim nadjem i adekvatnu odeću, dugo nositi ovaj mantilić i kombinovati ga za razne prilike. Super je i za casual varijante, ali svakako i za posebne prilike kada vam treba nešto za “od gore”. 🙂

zaful_khaki_05

Uskoro vam predstavljam i haljinicu sa sajta Zaful, a zatim i čoker ogrlicu koju moja sestra već nosi. 🙂

Nadam se da su vam se dopale moje fotografije i da sam uspela da vam olakšam još jednu internet kupovinu.

Hvala što me čitate, Vera

*PR proizvod

Ne propustite super haljinice sa sajta: Long Sleeve Mini Dress

8 thoughts on “First from ZAFUL // online shopping

  1. Ja sam skoro postavljala svoje outfit fotke na Lookbook, i tu biraš paletu boja određenog outfita…. Posle možda 11 različitih shvatila sam da jedne jedine boje nema. 😀 Tako da moj predlog kako da nosiš ovo – all black 😀
    Inače ti lepo stoji, pogotovo uz taj karmin 🙂

  2. Ovaj mantil je prosto savršen, baš mi se dopada i uprkos tome što nisi znala kako da ga ukombinuješ meni se čini da si ga savršeno uklopila uz ostale odevne predmete i aksesoare. 🙂
    P.S Ja bih ga možda nosila uz neku casual belu majicu kratkih rukava koju bih upasala u visoko-trukirane svetle farmerke, obula bih crne gležnjače i uz to bih nosila torbu sličnu tvojoj ili kožni rančić u crnoj boji.

    Recenzija Mr.Black pilinga —> Iammilitza ! ♡

    • Ja se jos navikavam na njega, jer nemam nista tako svetlo. Danas sam kupila krem patike, tako da sad znam uz sta cu da ga nosim stalno 😀 Hahah! Hvala! Znaci nisam omanula 😀
      Da, slazem se s tobom. Duboke pantalone bi bile najbolje resenje (ove moje nisu dovoljno duboke).

  3. Pingback: ZAFUL (Really) Little Black Dress | According to Vera

  4. Pingback: Elegant Choker, really? | According to Vera

Leave a Reply

