Spring Floral Love

shein_spring_cover

Došlo je vreme kada se na sajtovima poput SHEIN-a poručuju stvari za proleće/leto. Ukoliko ih sada poručite, to znači da će kod vas biti za od 2 do 4 nedelje. Taman kada se odaljimo od ovog hladnog vremena. 🙂

Ja sam za vas izdvojila par cvetnih stvari koje su me oduševile, a koje ne koštaju iznad 3000 dinara!

Flower Print Long Cuff Sleeve Surplice Wrap Dress

Black Backless Hollow High Slit Appliques Dress

Palm Leaf Print Maxi Dress

Rose Print Cuffed Long Sleeve Belted Wrap Dress

 

shein_spring1

Nakon razgledanja dugih, laganih haljina, prešla sam na nešto drugačije. Tu sam našla prelepu torbicu koju mislim da ću poručiti za sebe i preslatki kombinezon za svega 21 dolar.

Black Floral Print Chain Bag

Florals Criss Cross Backless Romper

shein_spring2

Šta se vama najviše dopalo od ovih stvari koje sam izdvojila? Ja, meni se, pored torbice najviše svidja crna duga haljina, uvek crno. 🙂

Pogledajte na SHEIN-u još dosta prolećnih stvari za koje vam garantujem da su kvalitetni!

 

Leave a Reply

