Spring|4 Occasions- Same Style

Nadam se da se sećate posta od zimus, kada sam vam, uz par fotografija približila svoje omiljene odevne kombinacije i navike. Tada sam rekla da cu spremati ovakve postove za svako godišnje doba. Proleće uveliko traje, te sam za danas spremila upravo kombinacije iz kojih se ne izvlačim, ali i neke nove beauty odluke koje će vas možda iznenditi!

Winter|4 Occasions- Same Style

Pre svega, svakodnevna udobnost mi je najbitnija. Ne nosim odeću koja mi stvara neku nelagodnost. Te iz tih razloga svakodnevno nosim patike i to i dalje Voile Blanche, sa fotografije ispod vidite jedne iz nove kolekcije. Zatim bež majicu sa sajta ROMWE, o kojoj možete čitati OVDE. I uvek, ali uvek iscepani džins. 🙂

Što se tiče svakodnevnog šminkanja, mislim da ćete se iznenaditi činjenicom da u zadnje vreme koristim ili BB kremu sa fotografije (Multiactiv) ili ništa! Na lice stavim samo Catrice korektor (podočnjaci i malo na nos) i bronzer/rumenilo od Essence-a o kojem uskoro pišem. Farmasi mat karmini su tu da upotpune taj jednostavni makeup, a o njima čitajte detaljno OVDE.

Na fotografiji možete videti City Rush, Avon parfem koji obožavam i Sixteen lak za nokte o kojem sam pisala OVDE.

VDP_8743

Počela sam da vežbam pre odredjenog vremena, a sa tim mi je bila potrebna i sportska odeća. Ono što volim jesu obične majice iz H&M ili New Yorker-a, mada planiram da sa sajta ZAFUL poručim sportski grudnjak i majicu i vidim kakvog su kvaliteta.

Adidas ljubičaste patike imam godinama i često ih nosim i kada radim. S jednostavnom šminkom kombinujem Essence novi sjaj za usne koji je predivan! Čitaćete o njemu uskoro, a ono što možete sada čitati jeste post o Farmasi laku za nokte sa fotografije- OVDE.

Termos sa fotografije je iz Primark-a, a obožavam da ga punim cejlonskim čajevima brenda Stassen!

VDP_8760

Može se reći da se za posao spremam isto kao i za bilo kakvo drugo izlaženje iz kuće. Volim da je udobno i to je to. Opet iscepane pantalone fantastičnog kvaliteta (zaboravila sam naziv brenda ali znam da je Made In Novi Pazar u čiji se kvalitet kunem!), lagana majica sa sajta SHEIN o kojoj sam pisala OVDE i naravno Voile Blanche, o kojima sam pisala OVDE.

Na tu jednostavnu maslinastu kombinaciju dolazi omiljeni sprej za telo od Victoria’s Secret iz kolekcije PINK- Worm & Cozy, zatim Revlon senke za oči, EOS balzam za usne i Kiko lak za nokte.

Sunčane naočare sa slike su sa sajta QUAY, a maskica za telefon Aliexpress.

VDP_8748

I za laku noć dolazi ono najudobnije. Jednostavna pidžamica, Vichy piling o kojem jedva čekam da vam pišem, Byphasse krema za telo i EOS balzam od mente.

Ono malo plavo pored balzama je Ebelin četka za čišćenje lica koja mi je potpuno promenila rutinu umivanja i drastično poboljšala negu lica. Pred spavanje ide jedan Stassen čaj od nane. 🙂

VDP_8755

Nadam se da vam se dopao i ovaj post, kao i onaj zimski i da sam vam možda pomogla oko odabira odeće, kozmetike, čaja? 🙂

 

4 thoughts on “Spring|4 Occasions- Same Style

  1. Pingback: Summer Favourites | According to Vera

Leave a Reply

