Light Blue Basic/ ROMWE Shopping

Sa sajta ROMWE mi je stigao paket sa teksas šorcom i majicom na kratke rukave, o kojoj vam pišem u daljem tekstu. Šorc je morao da ide na sužavanje (jer je Veri XS veličina velika), te sam se odlučila da prvo pišem o majici, koja me nije preterano oduševila.

Na sajtu možete pogledati opis majice, gde piše da je ona pamučna. Na dodir, odmah se vidi da je ustvari sintetička sa dosta elastina. Ne znam zbog čega to rade, ali poručivanjem sa sajta Romwe ovo nije prvi put da mi stiže komad odeće dosta lošijeg kvaliteta nego što tamo piše. U svakom slučaju, majica je okej. Ima malo duže rukave, pa sam ih ja podsavila i zašila i to možete videti na fotkama ispod.

Pogledajte je na sajtu:

Light Blue T-Shirt With Pocket

Mislim da ne vredi 10 dolara, odnosno 1000 i neki dinar, jer ovakve majice možete naći kod Kineza u lokalnim radnjama i za 300-400. A moja preporuka je da obične Basic majice uzimate u Tally Weijl-u, jer često imaju akcije 2+1 gratis i slično. Pa tako za ovih 1000 dinara možete kupiti 3 komada.

Ja ću svakako nositi ovu majicu, jer je klasična i slaže se uz sve. Ima predivnu plavu boju i ok stoji. 🙂

VDP_1411VDP_1407VDP_1406VDP_1354

*PR proizvod

Neke od stvari koje sam poručivala ranije sa istog sajta:

Casual January (Online shopping)

Lace, Oh Lace… (online shopping)

White.. (online shopping)

Romwe| Ripped shirt (online shopping)

Romwe|Olive Green Camo Blouse

Romwe Jeans| Yay or Nay?

Leave a Reply

