Fitness Style By Zaful

Mesecima sam tražila sportske helanke, ne klasične, u S veličini, pod uslovom da mi nisu velike. Kada je ZAFUL izbacio novu turu odeće, izmedju ostalog, medju novitetima našle su se i ove helanke sa diskretnim providnim delovima. Upravo ti providni delovi ih čine lepim i efektnim. Ja helanke nosim kada radim, to mi dodje kao uniforma, jer se lako krećem.

Što se tiče kvaliteta, ne znam da li sam nekad imala priliku da se upoznam sa ovakvim materijalom, ali mogu reći da je jako prijatan, rastegljiv i udoban. Meni je M veličina taman, ali isto tako mislim da neko ko je zapravo M, ne bi mogao lagodno da ih nosi. Mislim da treba da poručite broj veće. Providni delovi nisu rastegljivi.

Ukoliko vam se dopadaju, kliknite na link ispod, kako biste videli detalje oko veličine, materijalu i samom poručivanju:

Mesh Panel Leggings – Black S

 Ove helanke možete naći po sniženoj ceni sa 23 na 13 dolara!

zaful helanke_04

zaful helanke_combo

zaful helanke_02

Mislim da ću pri sledećoj porudžbini potražiti još jedne slične helanke, jer mislim da su super!

Šta sam još poručivala sa ZAFULa, pogledajte na linkovima ispod:

What’s In My Bag This Summer?

Elegant Choker, really?

Zaful Little Black Dress

First From Zaful

*PR proizvod

Leave a Reply

