Long Summer Nights/ Style Ideas

I po završetku predstavljanja stvari koje su mi stigle sa sajta ZAFUL, znate da pre poručivanja sledećeg paketa, vama predložim neke novitete sa sajta.

Za danas sam vam odabrala 4 super letnje stvarčice u trendu, koje bih ja nosila tokom letnjih večeri. 🙂

Nadam se da se slažete sa mojim izborom? Koji komad odeće vam je najlepši?

Kada kliknete na naziv  odevnog komada, pored cene, dostupnih veličina i materijala od kojeg su pravljene, možete videti i utiske kupaca. Meni to uvek pomogne, jer mi je lakše da vidim kako devojkama stoji.

 

Kliknite na link i pri dnu stranice pogledajte šta devojke koje su kupovale kažu:

1. Plunge Lace Trim Open Back Romper – Blue

Zamišljam ovaj fantastični kombinezon, kojeg imate i u crnoj varijanti, kako fantastično izgleda na neke ravne sandale i blejzer! Slažete li se?

capture-20170731-102934

2. Slip Floral Surplice Jumpsuit With Tie Belt

Vidjala sam kod nas slične kombinezone koji, čini mi se odlično stoje punijim devojkama. Inače, ZAFUL je otvorio novu kategoriju PLUS SIZE gde možete naći odličan izbor kako odeće tako i kupaćih kostima i do 5XL veličine. Moja drugarica je poručila jedan kupaći i fantastičan je!

capture-20170731-103825

3. Striped Tube Crop Top And High Slit Pants

Ovakve pantalone ću najverovatnije poručiti jer mislim da bi mi dobro stajale, a budući da ne nosim topove, gornji deo mi ne bi odgovarao. Naravno, to ne znači da drugima ne bi stajalo, a to potvrdjuju i devojke koje su okačile fotografije na sajtu! 🙂

capture-20170731-103853

4. Floral Cold Shoulder Wrap Dress

Volela bih da imam ovakvu haljinu. Ne znam da li bi mi stajala, ali mi je uvek bila želja da imam nešto malo ženstvenije u ormaru (u zlu ne trebalo). 😀

Šta vi mislite? Kako bi mi stajalo?

capture-20170731-103926

Da li vam se dopada moj današnji izbor stvari sa ZAFULa? Pored ovih postoji još puno divnih stvari koje su kao stvorene za lagane šetnje po ovom ludom vrelom vremenu.

Mnogo vas me je do sada pitalo, kako naručujem, da li je pouzdano. Ukoliko na mom blogu ukucate Zaful, naćićete, čini mi se 6 recenzija o stvarima koje sam do sada poručila i koje su mi stigle za nekih 30 dana. Ni jednom nisam platila carinu. Dakle, naplaćeno je samo ono što vidite na sajtu. Još jedna dobra stvar jeste ta su mi sa Zafula dali kupon sa popustom, te pri poručivanju, ukoliko ga iskoristite, dobijate popust na odabrane artikle!

Kupon kod je: Zafulxie10 

 

Zadnje tri recenzije stvari sa Zafula pogledajte ovde:

What is in my bag?

Fitness style by Zaful

Black and white mania/ Zaful swimwear

 

Leave a Reply

