VENITA 1-Day Color| Sprejevi Za Farbanje Kose

VDP_8722

Sa sajta Kozmetika&Parfemi, ukazala mi se prilika da poručim i sprejeve za kratkotrajno farbanje kose. Venita brend je pored pene za farbanje kose, s kojom se još uvek nisam razumela, izbacio sprejeve za kosu u potpuno ludim bojama. Ovi sprejevi na vašoj kosi traju dok je ne operete. Nakon pranja potpuno se skidaju.

Mene je ovo oduševilo, jer sam, kao što znate, zaljubljenik u ljubičastu boju kose, te sam želela da probam kako bi to izgledalo, makar jedan dan. 🙂

Za drugaricu sam poručila tirkiznu boju, jer ima ombre i sigurna sam bila da će tirkizni krajevi biti vrh!

Pogledajte ispod postupak i rezultat našeg farbanja! 😀

VDP_8728

Za farbanje Sandrine kose do pola bila su potrebna dva spreja:

VDP_8731VDP_8706

Pratile smo uputstvo sa pakovanja gde proizvodjač kaže da se nakon mućkanja, sprej u kratkim potezima prska na razdaljini od 25-30 centimetara.

VDP_8707

Nakon raščešljavanja, to izgleda ovako:

Boja je manje intezivna kada se osuši, ali nas je oduševilo 🙂 Mislim da bi i pink boja Sandri fantastično stajala!

VDP_8709

Za sebe sam poručila srebrni i ljubičasti sprej. Srebrni mi je preporučen kako bi posvetlio moju kosu i tako lakše primio ljubičastu, medjutim izgleda da je došlo do nesporazuma i da taj bazni sprej za posvetljivanje ustvari beli, a ne srebrni (što sam kasnije i pročitala na pakovanju).

VDP_8711VDP_8735VDP_8713VDP_8734

Ljubičasta nakon srebrnog se dobro primila, medjutim nakon raščešljavanja gotovo da se nije videla.

VDP_8715

Žao mi je što ja, crvenokosa ne mogu da koristim ove sprejeve, ali vama svakako preporučujem ukoliko imate plavu ili smedju, farbanu ili prirodnu boju kose!

VDP_8716

Pakovanje ovako izgleda i još mnogo boja možete naći OVDE.

VDP_8730VDP_8733

Još nešto, ovaj proizvod učvršćuje kosu, te je raščešljavanje malo teže. Kada sam gledala devojke koje su postupak prikazale na Youtube, čula sam da se nakon farbanja, kosa ne raščešljava. Meni to nije logično jer kao što vidite na fotkama gore, kosa izgleda kao da je mokra i slepljena nakon spreja.

Cena jednog spreja je 309 dinara.

Nadam se da vam se dopala ova jednokratna luda kosa i da ćete probati neku boju! 🙂

*PR proizvod

2 thoughts on “VENITA 1-Day Color| Sprejevi Za Farbanje Kose

Leave a comment