Golden Rose|Longstay Matte Foundation

vdp_5953

Ko o čemu, ja o puderima! A šta ću kada sam u fazi isprobavanja raznih struktura i nijansi.

Danas je na tapetu Golden Rose Matte tečni puder iz kolekcije Longstay.

gr-puder_03-2

Moj je u nijansi 05 i super odgovara mom tenu. Mislim da se nikad nije desilo da mi se tako dobro puder stopi sa bojom kože.

vdp_5954

Kao što vidite na fotkama, ten mi je ujednačen, mat je, ali nema onaj momenat isušivanja, već ipak ostavi koži blagi sjaj-svežinu.

Zbog toga što ne matira kožu potpuno, mislim da ga mogu koristiti i mladji i stariji, jer će na bilo kojoj koži izlgedati lepo.

gr-puder_02-2

Kada sam ga prvi put nanela, mislila sam da će biti problem razmazati ga po licu, medjutim prevarila sam se. On samo izgleda kao da je gust, ali se izuzetno lako nanosi i četkom i prstima, tako da nećete imati problema što se toga tiče.

vdp_5963

Stalni problem s kojim se susrećem jeste masna T zona, tako da moje čelo isija posle par sati sa ovim puderom.

gr-puder_01-2

Upakovan je u staklenu ambalažu koja mi se mnogo dopada.

Na fotki ispod pogledajte šta kaže proizvodjač:

vdp_5956

Dobro je znati da ovaj puder ima zaštitni faktor 15, jer nam je to svakako potrebno u bilo koje doba godine.

vdp_5959

Pumpica lepo dozira, ja ča ni ne stisnem do kraja za jedno korišćenje, ali ono što me nervira jeste što mi pobegne oko pumpice, te je ona stalno umazana. :/

vdp_5961

Sve u svemu, u pakovanju od 32 ml, po ceni od 890 dinara, dobijate super puder za svaki dan.

Ako želite svežinu na licu, a srednju pokrivenost, ovo je proizvod za vas!
Na fotografiji ispod vidite kako on stoji na meni, bez korektora (što se da primetiti).
gr-puder_04-2

A na ovoj fotografiji vidite kako to izgleda sa ostatkom (korektor, puder za setovanje, proizvodi za konturisanje).

Ukoliko vas zanima recenzija o Golden Rose mat tečnom karminu sa fotke ispod, posetite blog OVDE.

vdp_4865

*PR proizvod

Hvala što me čitate, According to Vera 

5 thoughts on “Golden Rose|Longstay Matte Foundation

  1. Predivno. Ja samo cekam kada ce Golden Rose meni poceti slati PR proizvode buduci da sam ovisnik o njihovim ruzevima, trkucim ruzevima, olovkama za usta itd. 😂
    Predivno si se nasminkala.
    Svida mi se jako ❤️

Leave a Reply

