Balea Pena Za Kupanje ili Losion Za Telo?

Na kraju teksta, čitajte moje mišljenje sada, kada sam saznala da je ovo ipak losion za telo!

 

Kada sam od DM Drogerije dobila novi proizvod brenda Balea, bila sam izuzetno srećna, jer su me uvek privlačile simpatične stvari koje plasiraju. Moram priznati da Balea proizvode stvarno jako retko koristim. Do sada ne mogu da kažem da su me oduševljavali sa kvalitetom, a izgleda da se moje mišljenje ni sa ovim proizvodom nije promenilo.

Naime, ova pena za kupanje sa predivnim mirisom vanile i ribizle ima zadatak da intezivno hidrira kožu uz pomoć pantenola i aloe vere. Po mom mišljenju, ona to ne radi. Jednostavno kada se boca promućka i iz nje izadje pena, ona istog momenta u dodiru sa kožom nestaje i ne ostavlja nikakav trag, a ni osećaj za sobom. Kao da ništa nisam koristila za tuširanje. Vrlo čudno. Nakon 10ak korišćenja, ova boca više nije izbacivala penu već običnu tečnost, što znači da sam ja to, verovatno pokvarila! 😀  Ne znam, mislim da nisam potrošila ni trećinu, a po svemu sudeći i neću, jer je sada ova Balea pena neupotrebljiva.

U svakom slučaju, izuzetno mi je žao što me je ovaj proizvod razočarao, jer je ideja stvarno fantastična i lepo miriši.

 

VDP_9465

Nisam sigurna koliko novca treba da izdvojite za ovaj proizvod, ali pretpostavljam da ne prelazi 300 dinara. Na ambalaži, pored mililitraže (200ml) piše da je proizvod veganski.

VDP_9466

MOJE MIŠLJENJE SADA:

Kada god kupim ili dobijem proizvod, pažljvo pročitam deklaraciju jer želim da iskoristim proizvod baš onako kako proizvodjač kaže. Tako je bilo i sada, dok mi Jovana (možete videti u komentarima na ovom postu) nije ukazala na to da je ovo losion za telo, a ne kupka. Ja sam bila sigurna da je ova pena za kupanje jer je, bože moj, tako proizvodjač napisao. Nakon istraživanja po internetu sa svojim koleginicama shvatila sam da je ovo stvarno losion, a da su druga dva proizvoda u istom pakovanju za kupanje. Dakle, naši u DM-u su nalepili pogrešnu deklaraciju i time mene zbunili, koleginicu, verujem i dosta kupaca. Iz tih razloga sam ja bila izuzetno razočarana u proizvod. Kako i ne bih, kada sam se kupala losionom za hidrataciju kože. Sve u svemu, odmah nakon ovog saznanja, počela sam da koristim penu onako kako treba i zamislite, svidja mi se! Hahaha! Ona fino smekša kožu, hidrira blago, ali toliko miriši, da je to pravo ludilo! Par sati nakon korišćenja sam predivno mirisala i uživala. Ukoliko vam treba intezivna nega kože tela, ne preporučujem vam ovaj proizvod, ali ukoliko želite pred šetnju da vam koža izgleda lepo i mirišljavo, ovo je pravi proizvod za vas!

Nažalost, meni ne izlazi pena, već nešto gnjecavo, ali svakako, to je to. 😉

Na fotki ispod možete videti deklaraciju namenjenu penama za kupanje, pogrešno nalepljenu na ovaj losion!

VDP_1414

*PR proizvod

Hvala što me čitate, Vera

11 thoughts on “Balea Pena Za Kupanje ili Losion Za Telo?

  1. To je losion za telo u obliku pene, nije za tusiranje i ja sam mislila da je za tusiranje (jer je stajao sa svim kupkama) i isto sam bila razocarana jer nije bio kao onaj Hawaiian dream, al kasnije sam videla da su ga premestili kod mazalica za telo. 🙂

    • Cudno, na poledjini na srpskom pise Pena za kupanje, zato sam je tako i koristila. Sada sam pitala jos jednu koleginicu koja je dobila isti proizvod kao i ja. I ona kaze da pise za kupanje, te ga tako i koristi.

      • Na mom pise pena za telo, mada pise dalje u tekstu da “nezno cisti kozu i pruza joj osecaj svezine”, dok na onoj hawaiian dream pise “Balea pena za kupanje Hawaiian 200ml”.
        Na austrijskom dm-ovom sajtu pise za Vanilla berry da je body lotion (kad se jel prevede sa nemackog). Tako da rekla bih da su se nasi zeznuli sto su stavili sa kupkama.

      • Prevela ja sve to i opet pise pena za lupanje. Hahahh, ne znam. Videla sam jos par devojaka da pricaju o ovome kao o kupki. Mozda postoji i losion sa istim mirisom.

  2. Iskreno, kad sam ga probala kao losion, funkcionisao je.
    Ja mislim da ih ima 5. 2 od prosle godine havaji i onaj citrusni i ove godine sweet cake (sto valjda ima miris ciz kejka, tipa vanila-jagoda miris), vanilla cream (vanila-narandza) i te su nase neke jutjuberke spominjale i pokazivale, i onda ovaj. Mada ako pogledas na ta cetri pise (odma ispod slike) duscheschaum a na ovom bodyschaum. 😀
    U svakom slucaju, ako ga nisi bacila pokusaj kao losion za telo da ga koristis 🙂

  3. Samo ispravite na postu: kaže se MIRIŠE, a ne MIRIŠI (“lepo miriši”, “ali toliko miriši”).
    Ovo je kao kada je neko “izvalio” MITISERI, umesto MITESERI, pa se sad “mitiseri” mogu čuti na televiziji, čitati na deklaracijama i blogovima, a niko da pogleda pravopis. Vrlo iritantno.

    • Poštovana,
      Ukoliko želite da se bavite pravopisom i gramatikom srpskog jezika, preporucujem blogove/sajtove/forume namenjene tome. Sa druge strane posmatrajući, u našoj državi postoji veliki broj razlicitih područja sa, svakako, mnogo drugačijih ustaljenih fraza, kao i samih reči.
      Veru pratim dugo i za razliku od mnogih blogerki veoma je rečita i razumljiva, koncizna i jasna.
      Zelim Vam mnogo uspeha u Vašoj lingvističkoj karijeri.
      Srdačan pozdrav,
      Ana
      @veradimov Draga Vera, post je sjajan, jedva cekam da pazarim(kupim) jedan takav.

      • Hvala Ana na lepim recima. 😊 Meni je izuzetno zao ukoliko ljudi na mom blogu vide samo greskice koje svi cesto pravimo, umesto sustine posta.
        U svakom slucaju, probajte obavezno losion penu, o kojoj treba ustvari da diskutujemo! 😀

  4. Pingback: Balea pena za kupanje – Sweet Cake |

Leave a comment